Cele 3 lucruri importante pentru un sit web de succes

imaginea utilizatorului Serafim

Din experiența mea de vizitator și făuritor de pagini de web, spun că există trei lucruri de bază de care ar trebui să țineți cont când faceți un sit web.

Conținutul, link-urile și prestanța.

1. Conținutul
Un sit fără conținut real nu poate să atragă vizitatori pentru o perioadă îndelungată de timp. Se pot aplica tot felul de tertipuri pentru a crește importanța sitului dvs. în indicele motoarelor de căutare dar acestea vor avea doar un succes temporar. Cel mai important lucru pe care-l puteți face pentru situl dvs. este să puneți conținut real, care să fie interesant pentru utilizatori/vizitatori astfel încât să fie tentați să revină pe viitor.

Ce înseamnă conțint "real"? Există și conținut "ireal"? Am denumit conținut real orice lucru original sau care după reproducerea din altă parte a câștigat ceva în plus (organizare mai bună a unor informații, comentarii etc). În opoziție, conținut "fals" aș numi orice site/blog care nu face decât copy/paste sau care afișează informații disparate și liste aleatoare de cuvinte doar pentru a păcăli motoarele de căutare.

Un sit web care are doar conținut și nimic altceva, va ajunge în timp un sit de succes chiar și fără alte metode de promovare.

2. Link-uri
Numărul de link-uri din exterior către situl dvs. și chiar și cele interne, vă ajută să dobândiți o poziție mai bună în cadrul motoarelor de căutare. Majoritatea celor care pretind că fac SEO de fapt adaugă link-uri din exterior către situl dvs.

Link-urile reprezintă un lucru foarte important în special pentru promovarea rapidă, însă fără conținut vor fi ca un foc de paie. Face pălălaie cât timp pui paie în continuu și este bun pentru a aprinde focul mare, cel de lemne dar nu face fața sigur pe termen lung.

Deoarece este una dintre cele mai uzitate tehnologii în ziua de azi pe web, se pot găsi multe materiale despre cum anume se poate ajunge la un număr relativ mare de link-uri către situl dvs.

3. Prestanța
Dacă pe un anumit sit sau pe un domeniu ați făcut lucruri care nu bune și frumoase este posibil să fi dobândit o oarecare prestanță care este cuantizabilă de exemplu în PR (page rank) de la Google. Da, PR are legătură și cu numărul de link-uri către situl dvs. dar nu este singurul lucru care contează. Contează de exemplu doar link-urile care provin de pe situri care la rândul lor au PR mare, sau, am putea spune, alte situri cu prestanță pe web. Altfel spus, contează ce autoritate sau ce prestanță are situl care are link către dvs.

Istoria ne urmărește și acest lucru este valabil și pe web. Dacă în trecut ați folosit un domeniu pentru a răspândi SPAM, viruși sau alte lucururi considerate rele, este foarte posibil să treacă destul de multă vreme până când veți reuși să ieșiți din filtre, blacklist-uri și alte metode pe care comunitatea le practică pentru a se apăra.

Concluzie
Sunt convins de faptul că fiecare webmaster are propria sa listă de lucruri importante pentru un sit web de succes. Eu am încercat să fiu concis pentru că nu cred că lucrurile simple ar trebui explicate complicat.

Share this